Τη Δευτέρα 4 Μαΐου 2026, μαθητές της Ε & Στ τάξης είχαν τη χαρά να συμμετάσχουν στη «Μεγάλη Γιορτή για την Ψυχική Υγεία», μια ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης Προαγωγής Υγείας Παιδιού και Οικογένειας, με την υποστήριξη της UNICEF.
Η δράση στόχευε στην ενίσχυση της συναισθηματικής έκφρασης, της συνεργασίας και της ψυχικής ενδυνάμωσης των παιδιών μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε πλήθος δραστηριοτήτων που είχαν στο επίκεντρο τα συναισθήματα. Μέσα από παιχνίδια και ομαδικές δράσεις, τα παιδιά εξερεύνησαν τρόπους έκφρασης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους. Δημιούργησαν το δικό τους τραγούδι, χόρεψαν, συνεργάστηκαν και έμαθαν να μετατρέπουν τα αρνητικά τους συναισθήματα σε κάτι δημιουργικό.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι δράσεις όπως το Photo Booth και το βίντεο 360°, όπου τα παιδιά αποτύπωσαν στιγμές χαράς και δημιουργικότητας. Παράλληλα, συμμετείχαν σε αγωνίσματα και κινητικές δραστηριότητες, όπως αναρρίχηση και kart με ποδήλατα, ενισχύοντας τη σωματική τους έκφραση και αυτοπεποίθηση.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλία από παιδοψυχολόγο, η οποία μίλησε για τον σημαντικό ρόλο των συναισθημάτων στην καθημερινή ζωή και ενθάρρυνε την ελεύθερη έκφραση και επικοινωνία.
Μια ακόμη σημαντική εμπειρία ήταν η ηχογράφηση μηνυμάτων από τους μαθητές για μελλοντικές δράσεις, δίνοντάς τους φωνή και ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση παρόμοιων πρωτοβουλιών.
Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη χαμόγελα, συνεργασία και ουσιαστικά μηνύματα για τη σημασία της ψυχικής υγείας στην καθημερινή ζωή των παιδιών.









